ZDRAVA ISHRANA POSLE PRAZNIKA? MOŽE!

15.01.2019

Dani u kojima smo uživali u različitim specijalitetima i slatkim zalogajima su iza nas, a sada je došlo vreme da liniju dovedemo u red.

Svakog kraja i početka godine prepuštamo se različitim posnim i mrsnim jelima, ali i dezertima koji nas potsete da tradicija ne jenjava i da bar na dan se možemo vratiti u detinjstvo.

Neka istraživanja kažu da nekoliko dana oko Božića znamo da pojedemo i do 6.000 kalorija na dan, samim tim u kratkom roku dobijemo i na kilaži, a ti kilogrami ponekada umeju biti baš uporni i dosadni, i zadržati se određeni vremenski period.

Vreme je da skinemo višak kilograma i vratimo telo u normalu, zato je vreme za detoks!

#Započnite dan sa šoljom tople vode sa limunom. Ovo će pokrenuti vaš organizam za dan koji je ispred vas

#Doručkujte! Ovo je vrlo važna stavka koju mnogi zanemaruju. Doručkujte obilnije. Preporučujemo jaja u bilo kom obliku, salatu sa malo maslinovog ulja i jabukovog sirćeta i parče integralnog hleba.

Ovo će vas dugo držati sitim, a vrlo je zdravo!

 

#Užinajte voće. Ne posežite za čokoladicama i grickalicama koje vam dižu raspoloženje samo u tom trenutku. Opredelite se za jabuku, dok ne dođe vreme za ručak.

#Ručak treba da sadrži meso. Naš predlog je parče belog mesa, a uz to servirajte salatu, koju možete začiniti.

Belom mesu dajte ukusu uz pomoć začina. Kari, origano ili vaš omiljeni začin daće poseban ukus belom mesu. Na ovaj način u svoj organizam unećete proteine, a nećete biti gladni.

#Ukoliko ne preskačete večeru, probajte verziju bez mesa. Napravite salatu bogatu zelenišom, tako što ćete staviti brokoli, posuti limuna po njemu i poslužiti ga uz tunjevinu. Bogata večera uz malo truda.

#Kafa neka bude jutarnja, i to posle doručka, nakon toga pijte zeleni čaj i limunadu, na taj način ćete uneti dovoljno tečnosti u svoj organizam, a ujedno, oba napitka predstavljaju pravo blago za telo.

#Trening možete odraditi kod kuće u onom trenutku kada vam najviše i odgovara. Potrudite se da imate barem 15 minuta kardio programa (ukoliko imate traku, steper, možete trčati ili prosto prošetati brzim hodom i napolju). Nakon toga odradite vežbe za svaki deo tela – ruke, noge stomak.

 

Ovu su mali, ali značajni koraci ka novogodišnjoj odluci.

Srećno!

Da biste komentarisali, morate biti prijavljeni.